Annas blogg

september 25, 2010

Minus

Filed under: Allmänt — by annasgodsaker @ 6:49 e m


I onsdags var det dags för vägning och det känndes ej som jag hade gott ner i vikt men det hade jag 0.6 det känndes jättebra. Äntligen händer det lite grann det är bara hoppas att det håller i sig. Just nu är jag SÅ sugen på något gott men än så länge har jag klarat att låta blir, men jag skulle så gärna vilja köpa mig en jätte stor påse med godis. Ska göra mitt bäst för att inte åka dit och vräka i mig.

2 kommentarer »

  1. Härligt, ett minus är alltid ett steg åt rätt håll (då man vill gå ner i vikt).

    Kommentar av Maria — september 26, 2010 @ 7:48 f m

  2. Grattis vännen, det är du värd!

    Kommentar av Angel — oktober 1, 2010 @ 7:45 f m


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

