Annas blogg

september 6, 2010

Bra än så länge

Filed under: Allmänt — by annasgodsaker @ 8:25 f m

Nu har jag varit viktväktare i snart 2 veckor och det går faktiskt ganska bra måste jag känna. Det ända jag tycker är jobbigt är att räkna men samtidigt så nu när jag räknar så småäter jag inte längre som jag gjorde förrut. Förrut kunde jag tex ta ett digistivekex innan maten för att jag var sugen, men inte nu för då måste jag ju räkna den. Har även kommit i gång med motionen bättre gick tjejmilen i går och i dag ska jag i väg på cirkelstyrketräning. Vi får väl se vad vågen visar på onsdag men jag har på känn att det inte har hänt något.

2 kommentarer »

  1. det är bra, fortsätt så bara….håller tummarna för ett minus på onsdag

    Kommentar av Angel — september 6, 2010 @ 11:52 f m

  2. Håller med om att när man måste räkna så struntar man i att äta endel grejer. Eller när man ”måste” skriva vad man ätit i bloggen

    Kommentar av Linnea — september 6, 2010 @ 5:54 e m


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

