Annas blogg

augusti 29, 2010

Helgen

Filed under: Allmänt — by annasgodsaker @ 5:43 e m

Då har man klarat av första helgen bra har ätit som vanligt i stort sätt, ända skillnaden är att jag inte ätit så mycket smågodis. Har ej använt så mycket av bonus pp som jag trodde jag skulle har bara nyttjat 3pp ändå har jag ätit gott. I fredags blev det lite thaimat, i lördags åt vi tacos och i dag blev det grillad lövbiff, klyftpot, halloumiost och beasås. Har även druckit vin. Har även varit ute och rört på mig i lördags joggade jag lite och i dag blev det en prommis kommer att sluta min dag med en kopp te och kanske en kvällsmacka.

2 kommentarer »

  1. Låter som du fixad helgen bra. 🙂 Massa pepp inför veckan nu.. 🙂

    Kommentar av Louise — augusti 30, 2010 @ 4:07 e m

  2. ah vad duktig du är! lycka till med allt! 😀

    Kommentar av THE SALAD SISTERS — augusti 30, 2010 @ 5:24 e m


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

