Annas blogg

augusti 26, 2010

Första dagen

Filed under: Allmänt — by annasgodsaker @ 5:56 e m


Jaha, då har man klarat av dag 1 som viktväktare. När jag vaknade i morse hade jag absolut ingen lust med det hela men min vän peppade mig att inte tänka negativt så det gick bra till slut. Det gäller bara att tänka att jag får visst äta allt jag vill men med måtta för viktväktarna innbär ju inte att jag måste undvika allt det god. Det är dom tankarna jag får när jag ska börja och gör att alllt känns jobbigt. Så nu har jag bestämmt mig för att ha positiva tankar istället för visst SKA jag äta gott som vanligt i helgen fast mindre.

2 kommentarer »

  1. Bra kämpat Anna! Om någon kan så är det du, det vet jag. Och som du säger, det gäller ju bara att äta mindre av det goda 😀

    En dag avklarad, imorgon tar vi itu med den andra utan problem…

    Kommentar av Angel — augusti 26, 2010 @ 6:22 e m

  2. Bra jobbat!! Ta en dag i taget och så massor av positiva tankar!!

    Peppkramar

    Kommentar av Marie — augusti 27, 2010 @ 8:24 f m


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

