Annas blogg

augusti 23, 2010

Jobbigt

Filed under: Allmänt — by annasgodsaker @ 6:03 f m

Från att ha varit säker på min sak och riktigt laddad att börja med viktväktarna så känns det jobbigt i dag att
jag ska börja på torsdag. Vet ej varför kan vara det att man ska hålla på och räkna points för dom andra gångerna jag har hållit på så är det just det jag tröttnar på. Tänker på när vi är bortbjudna att hålla på och räkna då, ja jag vet att man har en massa bonuspoints att använda sig av men ändå. Måste börja tänka positivt med det hela för jag vill ju gå ner i vikt och jag vet att viktväktarna är bra har gått ner 25kg en gång och av det har jag gått upp ca 7kg som jag nu vill ner. Så nu måste jag peppa mig själv tills på torsdag att detta kommer visst att gå.

1 kommentar »

  1. Du får samla motivationen fram tills torsdag! 🙂 Ibland när man är bortbjuden får man försöka att tänka på vad man stoppar i sig och försöka samla lite extra motionspoints. Samtidigt tänker jag som så nu när jag också börjat att om man är bortbjuden någon gång då och då vad gör det om man skulle njuta lite extra, så länge det bara är där och då, men att man verkligen inte trycker i sig allt ändå. Man måste få leva i bland också och de är ibland de tillfällena som ger oss ny energi och ork att fortsätta. När man sedan är i målvikt lär man ha bjudningar bort fortfarande och de gäller att hitta en balans. Jag hejar på dig!

    Kommentar av *Pinglan* — augusti 23, 2010 @ 8:22 f m


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

