Annas blogg

augusti 19, 2010

Bestämt datum

Filed under: Allmänt,Okategoriserad — by annasgodsaker @ 6:56 e m

Den 26 augusti då smäller det då sätter jag i gång och räknar och den 25 aug ska jag gå hälsoloppet som är 5km långt, det går runt där jag jobbar och bor. Jag ska gå men med prommisvän Kicki vi ska även gå tjejmilen sen också.
Jag hoppas verkligen att jag kan lyckas denna gången och att jag ej kommer att tröttna som förra gången då det gick så väldigt långsamt. Jag gick ner 1hg i veckan ungefär fast jag åt som jag och rörde på mig som man ska så då kanske ni förstår att man tröttnar efter ett tag.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

