Annas blogg

augusti 15, 2010

Viktväktarna

Filed under: Allmänt — by annasgodsaker @ 8:06 f m

Nu var det ett tag sen jag var inne, har ej haft lust eller ork. Jag har njutit av god mat och sommaren har ej tänkt på vikten alls och det har varit skönt. Men nu har jag bestämt mig att börja med viktväktarna igen för dom kommer till jobbet. Så denna gång har jag bestämt mig för att klara detta, har ej många kg att gå ner men jag ska ej ge upp som förra gången. Jag ska visa min man att jag klarar detta, han säger att han är så trött på mig och allt jag säger att jag ska gå ner han säger att det har jag hört så många gånger. Så nu ska jag visa honom att jag kan visst det han kanske också kan gå ner några kg i vikt det skulle han behöva. Så snart kommer jag nog börja skriva lite mer på min blogg syns snart.

3 kommentarer »

  1. Jag hejjar på! : )

    Kommentar av Katarina — augusti 15, 2010 @ 9:37 f m

  2. Strunta i vad andra tycker, gör det för DIN skull, då lyckas man bäst…. som du skriver så har du inte många kg att gå ned, så självklart fixar du det!!!

    Massor av peppkramar!

    Kommentar av Marie — augusti 15, 2010 @ 9:18 e m

  3. Vi kör så att det ryker

    Kommentar av Angel — augusti 18, 2010 @ 12:25 e m


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

